Test Internet Speed Laptop/PC Anda!!

Saturday, May 16, 2009

Antara Dua Sahabat ... Antara Dua Dunia yg Berbeza...

Tujuan sebenarnya aku publish post ni bkn ape, sbb dah lama x post, sebelum aku balik mesia khamis depan (21st Mei) at least aku postkan gmbar2 ni utk tatapan kawan2 kt Mesia yg merindui sorang kawan kita ni.. Gmbar Mat Arab yg kat sebelah beliau ni adalah kawan baik Toba. Mat ni nakal ckit, dalam APD dia la yg paling nakal. Kalau sembang ngn mat ni, mmg xkering gusi, asik gelakk je. So, org mesia yg paling rapat ngn beliau adalah Toba. Banyak dah MAt ni berjasa kat beliau.
Dia dua org ni satu shift. Dua orang ni memenag xbole nk dipisahkan. Setiap kali Toba nak turun gi unit, dia mesti nak ikut sama. Biar la betapa berat sekalipun keje2 commisioning kat E**ATE ni, dia sanggup turun. Sape yg x tau perangai pemalas Kuwaiti ni. Tapi disebabkan ada Toba, otomatik Mat Arab ni rajin. Aku xtau kenapa... Aku harap, persahabatan korang akan berkekalan biar ape pun halangan menimpa kalian. MABROOK Toba. Demo dah ada Abang kat Q8 nih.. hehehe...

Toba dah dilantik sebagai Backup DCS Operator, disebabkan kerajinan dan competencies yg dimiliki beliau. Toba adalah simbol kebanggaan rakyat mesia yg bkerja di E***TE ni. Dari itu, aku harap, kesungguhan dan kerajinan demo akan membawa kejayaan yg lbh besar kepada demo dimasa hadapan...

No comments: